David Skaufjord, kan du høre meg?

Jeg har hatt en dårlig dag på trening i dag. Jeg prøvde å stille opp til markløft, og det stiller seg automatisk en kar og tar sidehev(!!) ca 40 cm fra der stangen min ligger. Jeg har måttet vente usannsynlig lenge på å få ta knebøy fordi det var en som curlet i stativet, og plutselig innså jeg at jeg savnet deg. Det vil si, jeg savnet Guido and Luigi, tegneserien som så til de grader på kornet portretterte alle gymluringene jeg går rundt og provoserer meg over.

Men siden har vært nede, og den har vært nede lenge. Til tross for fortvilt googling finner jeg heller ikke ut om du har emigrert til en ny nettside eller om du skal begynne å trykke tegneserien i et blad.

Jeg savner Guido and Luigi. Jeg forstår at du foretrekker å skrive for noe som gir mer penger i kassen, men det klarer ikke å erstatte det hullet i hjertet mitt som Guido and Luigi pleide å fylle. Og jeg liker Campus. Spesielt den om sommerjobb i kommunen, den er min favoritt. Du er vel såvidt meg bekjent ikke superbegeistret for bloggere heller, men jeg håper du gjør et unntak for meg… I need my Guido and Luigi fix…..
Kjempeedit: David Skaufjord hørte meg! Les mer her: hipp hurra!
3 thoughts on “David Skaufjord, kan du høre meg?

  1. Tilbaketråkk: David Skaufjord, jeg gir meg ikke « Pinglo

  2. Tilbaketråkk: David Skaufjord hørte meg! « Pinglo

Legg igjen en kommentar

