Mål for 2009

Jeg har skrevet litt om mål tidligere på forum, men jeg tenkte at jeg skulle liste dem opp her også, bare for å kunne ha dem offisielt et sted, og det er lett å finne tilbake til dem. Og siden det er gøy med topp ti lister, så er det også en liste på ti, riktignok ikke i prioritert rekkefølge

1) Dips med BW (ikke langt unna her, men ødelegger ikke skulderen bare for å være tøff)
2) Chin-up nøytralt grep BW oppnådd
3) Chin-up bredt grep, BW. Her må jeg enten bli sterk eller tynn.
4) Benke 50 kg (på optimistiske dager tenker jeg 55)
5) Kroppsvekt i markløft
6) Løpe 10 km på under 1 time
7) Kroppsvekt i knebøy med ordentlig teknikk
8) Ikke bli feit
9) Forbedre spenst
10) Forbedre hurtighet

6 thoughts on “Mål for 2009

  1. Tilbaketråkk: Mål for 2009 – for siste gang (tror jeg) « Pinglo

Legg igjen en kommentar

