Bikinis don´t lie – neither do I


Greit eller ugreit med en sånn kampanje?

Jeg må helt ærlig, akkurat som bikiniene, innrømme at jeg synes at Elixia kunne holdt seg for gode til å ha en sånn kampanje, jeg mener de har et produkt som står alldeles utmerket på egenhånd (fine sentre, bra utstyr, og fra de jeg kjenner som trener der, høyst fornøyde kunder) og er det virkelig vitsen å kjøre på med noe sånt, selv om sommeren nærmer seg?

Jeg vil gjerne ha en debatt på dette, om noen gidder 😀

6 thoughts on “Bikinis don´t lie – neither do I

  1. Folk er jo veldig opptatt av den der «sommerformen», så det kan jo kanskje være lønnsomt for dem å spille på det? Elixia regner med at dem kanskje er ivrige i et par mnd og så har de bindet seg for kanskje 1 år, og blir derfor kun støttekunder fordi de ikke gidder å trene mer når sommerformen er nådd (eller ikke nådd). MEN syns det kan bli for dumt med slik reklame siden det er bedre å ha en sunn livsstil hele året i stedet for å ta skippertak 2 mnd i forveien hvert eneste år og de fleste blir vel aldri fornøyd uansett. Begynne å tenke mer på folks beste enn penger, men det skjer vel aldri uansett 😛 hehe.

  2. På en måte veldig enig, klart det selger, men på en annen måte, er det virkelig den måten de ønsker å selge på? (sikkert en liten idealist i magen her)

  3. Som en «sjokkerende reklamekampanje» kan den nok passere, men samtidig klarer jeg ikke få meg til å synes at det er 100% greit heller.

    Der er mange ting jeg kunne tenke meg å ta tak i, for jeg får så mange ulike assosiasjoner når jeg titter på den plakaten her. På ett vis er den jo genial (om en slem) – en real påminner om at nå må vi trå til! – men samtidig er det noe som skurrer. Ja, vi forbinder veltrent og sunn med en slank kropp, men på den annen side er det ingenting som tilsier at damen til venstre med sine ekstra kg nødvendigvis er en sofagris. Man kan jo spørre seg om trening og velvære bare handler om å SE bra ut.

    Etter fliret fra førsteinntrykket forsvant sitter jeg igjen med en tanke om at «hjelp, skal jeg trene på Elixia må jeg være flott, for ellers er jeg ikke god nok». Jada, jeg VET at det ikke er slik, men man kan fort få det inntrykket av en slik reklame. Selv om majoriteten trener for å SE bra ut blir det feil fokus fra kjeden sin side.

    Men men, hadde det bare vært en reklamekampanje skulle jeg tatt det med litt humor, men etter jeg fikk vite at folk også får lignende kort hjem i posten mener jeg de har tøyd grensene hakket for mye.

    Lurer på om noen av de som har vært offer for et slikt «oppfølgingskort» har sagt i fra…

  4. Dette kortet har jeg hørt om jeg også. Typ bilde av en feit og en tynn dame og spørsmål om hvem man vil være. Litt ufint. IMO

  5. Enig her. De sier jo at folk med litt (eller ganske mye) for mye bør skamme seg for å gå på stranda i bikini. Jeg som ligger i kategorien ganskje mye for mye får angst når sommeren nærmer seg. Hurra for dagens kroppsideal som gir jenter dårlig selvbilde eller enda bedre – spiseforstyrrelser.

Legg igjen en kommentar

