David Skaufjord, jeg gir meg ikke

Hva skjedde med Guido & Luigi? Enten så googler du deg selv noe fælt, eller så har du folk som googler deg. Men i hvertfall, du har treff i bloggen min, og en god del har lest det forrige innlegget mitt der jeg aller nådigst ber om en oppklaring med hva som har skjedd med min favorittnettegneserie.

Pleeeeease :mrgreen: ?
Forøvrig er jeg ikke den eneste som lurer
Treningsforum
World Fitness Training Forum
Bodybuilding.com

One thought on “David Skaufjord, jeg gir meg ikke

  1. Tilbaketråkk: David Skaufjord hørte meg! « Pinglo

Legg igjen en kommentar

