Jeg tror jeg endelig har funnet den…

Oppskriften som gir proteinpannekaker som verken blir grøt eller ekle noen ganger. Den er rimelig minimalistisk, når jeg virkelig vil gå helt crazy tilsetter jeg kanskje litt peanøttsmør eller en most banan 😉 Men jeg liker den.

2 scoops med proteinpulver (M-factor bruker jeg)
2 hele egg og 2-3 hvitter
ca 2 dl vann

Rist proteinpulver ut i vann, rør inn egg, og stek i VELDIG varm stekepanne så den får fin stekeskorpe. Hvis ikke kan den bli litt «grøtete» Jeg bruker en stor stekepanne og steker alt på en gang, så den blir ganske tykk. Heller på litt etter hvert som det stivner på toppen. Snur etter et par min og steker litt mer, så er den ferdig til å nytes 😀

Så har jeg skrevet den ned her, så glemmer jeg det ikke 😉

3 thoughts on “Jeg tror jeg endelig har funnet den…

  1. Vurderer M-factor jeg også… liker det meste med sjokolade… *likeførjegbestiller4kgmedengangutenåsmakeersåutålmodig*

Legg igjen en kommentar

