Mandag igjen…

Her skjer det, som dere sikkert har merket, fint lite om dagen. 30 grader ute samtidig med litt ufrivillig treningsfri på grunn av sykdom har satt litt pause på blogglysten i det siste. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne på uke 3 progammet en gang til for å kompensere for den tapte uka, skal bli spennende å se hvordan formen er. Vel vel, det går seg nok til 😉

Det eneste positive med at det er blitt litt grått ute igjen er at det er begynt å bli levelig temperatur på treningssentrene igjen. De siste ukene har jeg nesten følt at jeg renner vekk, og siden treningene mine foregår med masse supersett og korte pauser i tillegg, blir det ikke mindre hett.

Ny uke, nye muligheter 😀 Jeg gleder meg

One thought on “Mandag igjen…

Legg igjen en kommentar

