Druknet bikkje

Planen var å trene i dag. Værgudene ville det litt annerledes. ca 200 meter før jeg skulle gå inn på treningsstudioet ble jeg truffet av et vanvittig skybrudd. Selv om Mythbusters påstår at man blir like våt av å løpe som å gå, prøvde jeg fortvilt å komme meg inn på treningsstudioet før det var for sent. No such luck. Jeg var så druknet at jeg ikke kunne gjøre annet den dagen enn å fint vente på min treningspartner som heldigvis hadde glemt såpass mye hun skulle ha med også at hun ikke tok det så tungt å bare kjøre hjem igjen. Mens jeg satt oppå masse plast i bilen 😉

Bilde000

Jeg fant faktisk en tørr kvadratcentimeter på buksen min til slutt, man må jo selvsagt gå MOT regnet hele veien
Bilde001

Mental notes til fremtiden
– Bli flinkere til å sjekke yr.no
– Gå til anskaffelse av en vanntett treningsbag
– Ta alltid med et ekstra skift på trening

Du verden. Smileyesene mine ser ut som retards. Jeg må ha tøyset med instillingene *lete*

5 thoughts on “Druknet bikkje

  1. Jeg sjekket Hildes blogg og så at det var det samme der. Så da er altså smileyene i dette wordpresstemaet endret. Argh. Jeg vurderer nesten å bytte, savner sånn de «ordentlige :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

