Hahaha…

Live twitter feed er åpenbart lokkemat til tusen for Twitter-spam (hvem skulle tro slikt fantes?) Jeg har fått flere uanstendige forslag og linker å trykke på til at jeg kan telle… Kanskje jeg til og med blir tilbudt masse penger i et lotteri jeg har vunnet snart som jeg ikke har deltatt i, om jeg bare sender over kredittkortinformasjon? :mrgreen:

One thought on “Hahaha…

  1. Jeg la meg som follower på Twitt-ern jeg 🙂
    der heter jeg bare Huldrah 😉

    ingen aktiv sjel der inne, men jeg satser på å bli hektet snart..
    Noe må jo ta over for bloggtørket mitt 😉

Legg igjen en kommentar

