Sommerferie (sånn på ordentlig)

Nå stikker jeg snart til det store utland. Et par tonn av neste års pensum er pakket ned, youtube er saumfart etter kroppsvektssubstituttøvelser for treningen om jeg ikke skulle lokalisere et gym og jeg gleder meg masse 😀 Det har vært en strålende sommer så langt også, men skal bli veldig deilig å ha ferie sånn helt på ordentlig 🙂

Kos dere med det som er igjen av sommerferien, så snakkes vi rundt studiestart!

-Kristin (som er veldig glad for at mr green er tilbake :mrgreen: )

5 thoughts on “Sommerferie (sånn på ordentlig)

  1. Jeg har også savnet MrGreen masse! Hurra for at han er tilbake!! De nye smilyene var uansett ikke noe tess..teite var de, rett og slett.

    En liten pause er ikke farlig, kos deg på ferie 😀

Legg igjen en kommentar

