Endelig kan du få de lange slanke musklene du har drømt om!

7 thoughts on “Endelig kan du få de lange slanke musklene du har drømt om!

  1. Haha, så dette er mirakel»kremen»? :p Kanskje jeg skal skaffe meg en slik en, så har jeg verdens vakrste armer om noen dager, tar jo bare 6 min xD

    Hørte noe om at punkttrening ikke funket jeg..! ;p

  2. Tja. Jeg mener personlig det blir alt for enkelt aa plassere folk i lettlurt dust – kategorien. Den store synderen her tror jeg egentlig forst og fremst at selv om vi VET hva som skal til, saa er vi utaalmodige og har saa lyst til at de enkle losningene skal fungere at vi betaler 19 dollar for et dusteapparat man skal bruke 6 min om dagen – vel vitende om at det bare er tull (som med slankepiller) og etterpaa, naar det ikke virker, skammer vi oss litt.

  3. Hehehe, nå hadde jeg tenkt å bare skrive noe ala «jippi – endelig!» – dryppende av ironi, selvsagt – men etter den siste kommentaren din, Pinglo må det visst litt mere til.

    Du har nemlig et poeng der… selv om vi VET hva som funker (og ikke), er det til tider sinnsykt fristende å prøve både det ene og det andre av mirakelprodukter.. muskelstimulator-belter og forbrenningspiller og gudene vet… men men.. Godt vi liker å slite litt!

Legg igjen en kommentar

