Da er det alvor igjen

Tilbake i Oslo, tilbake til studier, kjøpt høstmedlemsskap på treningssenteret mitt og har dratt med meg en kjempemessig mengde klær over fjellet. Nå har jeg et fjell av usorterte ting midt på rommet, vi får ta det i morgen.

Og jo. Nå skal jeg på diett =/ Jeg går mot strømmen og deffer om høsten, siden jeg løper 10km om godt over en måned er det greit å skrelle av seg noen få kg så det blir mindre å drasse på. Er egentlig ikke så forferdelig opptatt av vekten om dagen, men her er det et konkret mål. Blir tullete i hodet av å tenke for mye på mat, så jeg prøver å gjøre opplegget enkelt og ikke alt for strengt.

Mindre fragmenterte innlegg følger senere 🙂 Velkommen tilbake!

Legg igjen en kommentar

