David Skaufjord hørte meg!

På jakt etter min gamle favorittnetttegneserie som en dag var mystisk borte fra det store internett, gikk jeg til det kanskje noe ukonvensjonelle tiltaket å begynne å mase på bloggen min om hva som hadde skjedd med serien.

Nå gir jeg dere, eksklusivt i bloggen min ( :mrgreen: ) den aller aller nyeste stripen av Guido and Luigi!

Jeg gir opp å laste inn filen, jeg klarer ikke å gi tegningene rettferdighet på oppsettet jeg har på bloggen min. Se bildet her!
link til min gamle blogg

Tusen takk David Skaufjord! Jeg skal ikke mase mer nå 😉

(tegneserien kommer i en litt mer leselig størrelse i morgen. Jeg orker ikke herje mer med bloggen i dag, er så trøtt at jeg ser dobbelt)

3 thoughts on “David Skaufjord hørte meg!

  1. Syns det. Særlig siden jeg var med i crewet 😉 Du ser den selvsagt ikke pga Skaufjord, den slasken, men fordi jeg var med i crewet 😛

Legg igjen en kommentar

