I´m not dead

Havnet i en litt nedadgående bloggefrekvens den senere tiden, og de siste ukene har bloggelysten vært så og si lik null. Jeg tok meg en pause fra alt som het treningssider og blogger (så og si) og brukte tid på en god del annet.

Nå er bloggiveren tilbake igjen :mrgreen:

Siden sist har jeg gjort følgende
– Gjort en del tanker rundt målsetningene mine (blir et eget innlegg senere)
– Overhodet ikke hatt noen som helst oppkjøring til 10km. Jeg kommer til å dø om (nå nesten nøyaktig) to uker
– Vært på friidrettstrening. Nytt innlegg under «Kristin gjør nye og spennende ting» kommer i morgen
– Vært på ferie
– Begynt på en diett, gitt opp diett, begynt på diett igjen

Etter at 10 km er unnagjort, blir det nok en runde med treningsprogram laget av Eirik Sandvik Har ikke helt gjort meg opp en mening om det blir idrettsrelatert eller om jeg kjører på med høyest mulig perser og maksløft ennå. Jeg har uansett noen uker å bestemme meg på.

3 thoughts on “I´m not dead

  1. Jeg skjønner den bloggpausen din godt jeg…kan ikke skryte på meg et eneste innlegg siden mai ( tror jeg) logger ikke engang inn nå, men men.

    Tror også det er lurt å ha litt pause fra andres treningsblogger og sider. Jeg blir i hvertfall litt «gal» av det til tider.. om det ikke svirrer nok tanker i hodet mitt om trening og kosthold fra før, så skal jeg få andres tanker inn i tillegg…. hehe. Deilig å ha fokus på andre ting også :).
    Gleder meg til neste «Kristin gjør nye ting». Du er en skikkelig tøffing.

    Heidi

Legg igjen en kommentar

