Mål for 2009 – oppdatert!

1) Dips med BW – gikk fint, klarte 3-4 reps uten problemer. Men skulderen likte den ikke, så dropper den
2) Chin-up nøytralt grep BW
3) Chin-up bredt grep, BW. en. Men jeg følte den var litt småjuksete.
4) Benke 50 kg – nytt mål, 60 kg
5) Kroppsvekt i markløft 1,5 x kroppsvekt
6) Løpe 10 km på under 1 time – skulle bli fikset i helgen, før jeg skadet kneet. Kommer sterkere tilbake!
7) Kroppsvekt i knebøy med ordentlig teknikk Tresifret hadde vært moro….
åtte) Ikke bli feit
9) Forbedre spenst
10) Forbedre hurtighet – perser er notert i blokka. Så får vi se hva måneden bringer.

3 thoughts on “Mål for 2009 – oppdatert!

  1. 1 chin up med bredt grep er bra! 🙂 Det klarer jeg ikke, bare 2 med smalt underhånd. Underhånd er ikke sååå kult, lissom…

    Likte også mål nr 8 😉

  2. Moro å lese om målene dine 🙂 Det er litt gøy hvordan man har sine forskjellige styrker, jeg jobber mot chins med overhåndsgrep men er fortsatt langt unna, mens jeg forrige uke løftet 150% av kroppsvekten min i markløft og lenge har klart godt over kroppsvekt i knebøy.

    Kommer til å følge bloggen din litt mer regelmessig fremover, liker fokuset ditt veldig godt 😀

Legg igjen en kommentar

