La oss leke Google-leken igjen!

Det er alltid festlig å se hva slags søkeord som får folk inn i bloggen. Jeg har skjønt at det å skrive om Amanda Greydon var en taktisk affære, på samme måte som det å bruke ordet «please». Hvem skulle trodd? Så, her kommer noen nye og festlige, som en slags oppfølger til et tidligere innlegg med omtrent samme tema.

Så, here it goes :mrgreen: (aldri en grunn til å ikke ha en mr Green, MINST)

steinalderdiett
Ikke verdens dummeste idé, spis «ren» mat, ligg unna alt for mye sukker og slikt, men det stopper for meg når man må unngå melken. Melk er godt (laktoseredusert, riktignok). Har også skrevet litt mer om det i dette innlegget

holmenkollstafetten 2009
Når folk klikker seg inn på bloggen på grunn av dette får jeg litt vondt. Jeg hadde jo egentlig så kjempelyst å være med 😦 Til neste år!

speltrundstykker
Bare lag som vanlige rundstykker med speltmel i steden for vanlig mel. Nammenam! Disse var en stor slager da jeg og lillebror var alene hjemme i fjor jul.

defense fail
Her er det mer push-up fail, diet fail og bench press fail det går i!

steinalder diett
Nei nei nei. I ett ord!

wasabi erter
A nom nom nom

Eirik Sandvik
Sjæfen sjøl! Sjekk ut hjemmesiden hans!

oslo maraton
Møkkakneet!!!

treningsøvelser lats
Chins. Hang-ups. Nedtrekk. Have fun!

brede hofter
Overhodet ikke! Veldig smale faktisk, en av få ting på kroppen min som er i idealstørrelse uansett hvor mye og lite jeg trener :mrgreen:

muskelstimulator belte
Hehe, tror du kan spare deg de pengene! Får et par timer med PT for hva et sånt belte koster!

knebøysko
Det var det jeg ønsket meg ja! Hadde jeg nesten glemt!

er du feit
Nei… 😦

slanke muskler
Tren og gå ned i fettprosent, så dukker de opp før du skulle ane!

is med varme bær
Se: Wasabierter.

øvelser gluteus medius
Dette har Eirik skrevet artikkel om allerede

Og det var det for denne gang 😉 Tar en runde til om et halvt års tid eller så…!

4 thoughts on “La oss leke Google-leken igjen!

  1. Jeg vil ha meg frabedt 😀 Jeg driver faktisk ikke med sånt. Tok 20 mest populære treff-ish i bloggen som ikke var dekket av det tidligere innlegget og skrev om dem. Blogg-skrivesperre FTW!

    Hva er falsk reklame forresten? Reklame som ikke virker :mrgreen: ?

  2. Hehehe, folket har bedt om det, pinglo leverer!
    Ikke like dumme søk denne gangen da.. Om jeg ikke husker feil er det som får flest folk til min blogg «vaniljekesam». Jasså.

Legg igjen en kommentar

