DOMS – del III

Etter kneskaden hadde jeg jo av naturlige grunner ikke spesielt mye beintrening. Og etter en tung økt for noen dager siden kjente jeg DOMSen komme snikende. I går var det gradvis verre hver gang jeg reiste meg opp når jeg satt, og i dag, har jeg forhåpentligvis nådd toppen. Det er festlig å være krisestøl i beina egentlig, man kommer opp for en del uvante situasjoner.

  • En gravid dame prøvde å gi meg plassen sin på T-banen i dag. Jeg sa så klart vennlig, men bestemt, nei takk. Men det sier litt om ganglaget.
  • .. og på vei ut fra samme bane ble jeg forbigått av en 80-90 år gammel dame i trappen. Hun hadde stokk.
  • Jeg klynker hver gang jeg sitter ned eller reiser meg. Og jeg prøver å holde det inne, men da bare piper jeg i stedet :mrgreen:
  • Jeg har bare kjøpt ting i dag der jeg kan rekke dem fra stående stilling, lite billigprodukter langs gulvet når jeg handlet i dag ja…

Er litt bekymret for markteknikken min, siden jeg er litt støl i korsryggen også. Må ha jukset litt på noen løft. Bad Kristin.

Mamma kommenterte såvidt da vi var ute og handlet sammen:
«Kristin, du går akkurat som Drillo, minus støvlene» :mrgreen:

Jeg skal aldri bli skadet igjen og ha så lange treningspauser. Det er bare ikke verdt det smertehelvetet når man begynner å trene igjen…

5 thoughts on “DOMS – del III

  1. He he,huff.. Treningsverk i bena er virkelig ikke godt!
    Har selv store problemer med gange og div etter tunge ben-økter 😛

    Håper du har hatt en fin helg,klem .

  2. Hahahhaha!!

    Det der var jo ekstremt. Hørtes ikke videre stas ut. jeg som hadde tenkt til å begynne på igjen med beintøff styrke igjen kommende uke, etter en langlang periode med fislestyrke og tøff-kardio 😉

    ..må nok gå i meg selv å revudere min plan 😉

  3. Hilde: Ja, jeg har jo vanligvis ganske bra respekt for gamle damer fra før, men dette ble i overkant syns jeg 😉

    Martine: Takk for det! Helgen har vært veldig fin, om noe smertefull iblant;)

    Heidi: Det skjer heldigvis bare en gang, aller første gangen jeg trener ordentlig bein igjen, det får jeg trøste meg med. Deretter blir alt så meget bedre.

  4. Hei.. måtte titte litt på videoene dine, dæven du er sterk jente, bare å stå på! Noe spess du trener til? Håper du blir fort frisk da =) kjedelig å vente på at beinet skal bli frisk. masse lykke til, skal titte innom av og til jeg =) takk for at du stakk innom bloggen min. =) ha en super fin uke da =0) yvonne

Legg igjen en kommentar

