I want…

Jeg har en laaang liste over ting som skal kjøpes inn når lønnen kommer. Har hatt god tid til å gå rundt i butikker og speide og lete, og ikke minst planlegge! På en måte kan det jo være greit å ha en viss oversikt over hva man skal bruke pengene på, da slipper man å kaste ort en formue med å ha kjøpt med seg all slags mulig dritt der man egentlig ikke trengte noen ting av det.

Siden det blir en del utetreninger på meg i vinter (eller i hvertfall trening der det er kaldt) trenger jeg noe jeg kan løpe i ute. Jeg var en tur på Milslukeren og på XXL og kikket, og det er i hvertfall langt mer slikt til salgs her enn det det var i Bergen. Kanskje ikke så rart, ettersom Bergen forsåvidt bare har to årstider, nemlig kaldt og varmt regn.

Så på listen tenker jeg vi hiver

  • Ullundertøy (noen tips til gode merker, steder jeg kan få det billig etc?)
  • En lue
  • Hansker som jeg kan løpe med
  • Ullsokker :mrgreen:

Etter at Tigishampoene mine tok slutt og strawberrynet aldri har dem inne lenger, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Body Shop sine, er stort sett alltid strålende fornøyd med produktene derfra, og etter anbefalinger fra venninner ble jeg litt gira på å prøve.

Har vurdert å begi meg ut på MD sine hudprodukter også, men jeg tror jeg skal drøye det til å ønske meg til jul :mrgreen:  De er jo lovlig dyre kan man si.

I tillegg blir det litt annet stash fra bodyshop:

I hvertfall ett par med nye løpetights (jeg har pr dags dato ikke funnet noen som er like gode som Nike sine. I love)

Jeg trenger en vannkoker. Jeg provoserer omtrent daglig av at jeg ikke har en, og nå er det på tide å binde seg til masten og si at jeg også skal klare å skaffe meg en.

En iPod touch har jeg gått og siklet etter siden august, og nå skal jeg få fingeren ut og kjøpe den også

I tillegg skal skapene fylles med ulike spennende typer av bønner, linser, quinoa og frø 🙂 Har lyst å eksperimentere litt med nye karbkilder, og i tillegg har jeg lyst å bli flinkere til å lage vegetarmat. Egentlig spiser jeg jo nesten bare fisk og egg og melkeprodukter, og veldig lite kjøtt. Jeg spiser jo til og med erteproteiner :mrgreen:

Ah, ikke lenge igjen nå nei 😀

(også har jeg visst allerede kjøpt meg et par sko kremt)

10 thoughts on “I want…

  1. Psychosko 😯

    blivakker.no har jo en hel del fra tigi..og tilbud på sånne store flasker nå..er det noen av de du bruker kanskje? 🙂

    Jeg kjenner så stor forskjell nå etter å ha brukt en frisørshampo (Joico) innimellom den «vanlige» (som faktisk er tigi), og vurderer virkelig å spandere på meg et par av de skiitdyre flaskene når det en gang går tomt.. Livet var enklere da jeg bare brukte herbal essences 😆

    Ellers mye kjekt på listen din her. Body shop er jo den snopebutikken..sukk.. Jeg har forresten superundertøy fra Kari Traa som jeg er veldig fornøyd med, men de er jo dyre og jeg kjøpte det på salg (og da var det egentlig fortsatt litt dyrt :/ )

    God handletur! Det er så kjekt når man har en konkret liste, og faktisk klarer å finne det som er på listen 😀

  2. Ja.. det er noe høylytte :mrgreen:

    Kari Traa sitt er UTROLIG fint ja. Men det faller fort i ønske-seg-til-jul-kategorien. Joico faktisk. Såvidt jeg husker er du blond med langt hår, og da er kanskje det noe å vurdere for meg også? 🙂

    • Jeg har hørt utrolig mye bra om redken. årsaken til at jeg endte opp med joico var fordi jeg skulle ha en sånn lilla shampo, og så ble det hårkur neste gangen jeg var hos frisøren. (Dritdyr, men lukter megasuperdigg, gjør definitivt godt og varer lenge) Jeg er både blond og langhåret ja 😆

      Tipset under her om janus-ull var nok ikke dumt..har bare sett reklamene på tv, men der er der mye fint. Jeg har også en helly hansen topp (i guttesnitt, jentesnittene passer meg ikke) i teknisk materiale som er super, noe fra frank shorter som er helt greit og billig, og noe fra devold.. Sistnevnte er litt for kort på ermene og litt for stikkete for min smak, men det gjør nytta si det og 🙂

  3. Du må ha jobbet mye den siste måneden Kristin 😉
    Niketights er de beste ja, ingen tvil om det.

    Av ullundertøy ville faktisk jeg gått på Bogerud og kjøpt gode gamle Janus, (er det ikke det det heter) De er myke og gode, langifra fancy som KAriTraa, men de gjør sin jobb meget bra. Tror de ikke er så aller verst på pris heller.
    Så kan du heller som du skriver ønske deg en fra ho Kari til jul, og ha den på når afterskien eller annet show-off kaller 😉

    • Hehe… Ikke jobbet så mye mer enn vanlig, men når man ikke får lønn hver mnd kan det ta litt av ja :mrgreen:

      Hehe, jepp, det får bli noe sånt tror jeg. På akkurat sånne ting er jeg litt ujålete, det viktigste der er at ting funker bra.

  4. Å dæven så stilig den løpetightsen fra Nike var!!…. me want too! :mrgreen: Enig i at Nike har mye bra når det kommer til bukser, kjøpte nettop en litt luftig og vid treningsbukse i Budapest i et herlig materiale.. iblant er man neste redd for å trene i visse treningsklær for at de er så fiiiine, vil jo at de skal vare leeenge ..hi..hi

    • Ja ikke sant? Jeg prøver jo å være snill med mine egne klær også, så godt som overhodet mulig. I tillegg har jeg et ARSENAL av klær kjøpt inn på cubus, H&M og likn som blir brukt flittig innimellom også. Tightsene til HM er ganske fine, men et rent mareritt å løpe i. Så når det er løpeklær, tillater jeg meg å snobbe litt 😉

  5. Helt enig i at Nike er best! Har vært så ofte inne på lille sjappa på Domus, at damen begynte å spørre meg om hva slags hettejakker jeg foretrakk, hun skulle nemlig bestille snart 😛

    Vannkoker er et must på en hybel! Og hvis du skaffer deg en iPod Touch, blir jeg veldig misunnelig. *lagemegenegenliste*

    • Det må du gjøre 🙂 Det er litt farlig, men kan også være lurt å prioritere litt hva man har lyst å bruke penger på fremover, så man sørger for at alt ikke ryker bort i tull og tøys 😀

Legg igjen en kommentar

