For the love of soup

Kvelden er tilbragt med et halvvondt kne foran pc-en, og da er det godt med litt comfort food… Problemet mitt var at jeg hadde INGEN VERDENS TING i kjøleskapet, annet enn en bunt brokkoli, noen gulrøtter og tran. Men så ramlet jeg over denne godbiten her (bokstavelig talt) på youtub.

Så jeg fikset denne saken her, minus osten på toppen. I tillegg spiste jeg noen cashewnøtter ved siden av (retten sa valnøtter, men det hadde jeg ikke)

Dette var så utrolig godt at jeg har nesten ikke ord. Og ikke minst supersunt! For ikke å snakke om så enkelt at selv jeg hadde ikke nubbesjans med å klare å ødelegge det.
Nom nom nom

2 thoughts on “For the love of soup

Legg igjen en kommentar

