Evaluering og hofter og slikt.

Da har jeg vært hos Eirik og fått sett på kneet, og tilsynelatende virker det som om jeg har en liten skjevhet i hoftene som kan være grunnen til at kneet bøller seg. At det er det, vet man jo ikke før man har sett hva problemet faktisk er (har daglige mareritt om rifter på menisk og det som verre er) men om det viser seg å «bare» være en irritasjon eller en betennelse, har jeg i hvertfall en viss mulighet for å kunne holde dritten unna i fremtiden. Hurra! :mrgreen:

Er selvsagt også utstyrt med en mengde støtteøvelser jeg skal kjøre hver morgen, så nå blir det vekkerklokken på noe tidligere, og forhåpentligvis skal jeg klare å dra meg ut av sengen til da også.

Ikke verst utvikling det, for en mandag å være!

One thought on “Evaluering og hofter og slikt.

Legg igjen en kommentar

