Trener igjen!!

Endelig ser det ut som om møkkakneet har begynt å oppføre seg sivilisert igjen! Hadde første ordentlige bøyøkt for to dager siden, og jeg har så mye DOMS at jeg har nesten lyst å gråte :mrgreen: Det blir verre HVER GANG jeg reiser meg opp… Må rett og slett bare holde meg på rumpa i dag, haha!

På mandag skal jeg løpe. Håper jeg. Skal gjøre alle nødvendige og unødvendige øvelser og lytte litt bedre til kroppen enn sist, og forhåpentligvis komme meg gjennom hele økten uten plager. Så får jeg håpe at følelsen av at hamstrings står i brann gir seg innen den tid 😉

Legg igjen en kommentar

