Hurra! :D

Jeg har hatt en fantastisk julaften sammen med familien med sinnsykt mye digg mat (pinnekjøtt, kålrabistappe, riskrem, multekrem, daimiskake, kaffe, juleøl, akevitt, you name it). Er sprekkeferdig, har sikkert lagt på meg 5 kg bare i dag, og jeg har det egentlig jævlig ålreit :mrgreen:

Ooog… *trommevirvel* jeg har fått meg kamera! Endelig! Og jeg fikk også Kari Traa superundertøyet jeg (taktisk) ønsket meg til jul!

Så jeg står her, blaut og vannete, men også sjokkrosa og med flunk nytt kamera 😉 Og så fort jeg skjønner selvutløseren slutter jeg å ta bilder i speilet. Jeg lover. Og når jeg bruker mer enn 2 sek på bilder blir de kanskje skarpe også!

Håper alle har hatt en fantastisk julefeiring!

5 thoughts on “Hurra! :D

  1. Grattis med kamera og ullundertøy :), jeg fikk nye Kayano´s ( som jeg selv hadde plukket ut), og ble superglad , selvom jeg ikke ble overrasket;)
    Ingen ting er bedre enn supert sportsutstyr til jul.

    PS: jeg ser ingen blaut og vannete kropp, tenkte før jeg leste at bildet var tatt før det størte matinntaket 🙂 ingen tegn til sprekkferdig mage jo.. Min står jo ut som en ball når den får litt ekstra godt, og masse ekstra godt gir dermed innsydd basketball 😉

  2. Jeg forsto vel også strengt tatt at det ble ull og kamera på meg da foreldrene maste om juleønsker, men sluttet så fort de ønskene var nevnt :mrgreen: knis.

    Jeg så ganske gøy ut i profil i går!

  3. Stilig!! Kari er kul! 🙂 Har selv måkt masse snø i dag med Kari Traa og jeg er overbevist om at man blir sterkere, i tillegg til fiiin, med henne på :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

