Makrell i tomat på tilbud er gøy!

Jeg spiser makrell i tomat hver eneste dag, så forbruket er jo over gjennomsnittlig høyt. Jeg synes disse småboksene er helt supre nettopp fordi det er akkurat passe mye i dem til en lunsj. Og vips, så har man spist fisk 5 ganger i uken 🙂

ICA har dem på 10-kronerstilbud ved ujevne mellomrom. I det siste har de bare hatt dem i katalogen og annonserer det ikke inne i butikken. Kanskje fordi folk hamstrer, hva vet jeg :mrgreen:

Haha, jeg ser en combobreaker! :mrgreen:

3 thoughts on “Makrell i tomat på tilbud er gøy!

  1. HAHAHA, jeg ser den også! 😀

    Vi har ennå bokser fra det forrige tikronersalget på ica… Men jeg har hamstret Gudbrandsdalost og grov, mager leverpostei (diiiigg!) og potetmosposer til 5,- per stykk. :mrgreen:

  2. Elsker ICA nå de kjører på med dette tilbudet. MEN , det slå ikke Rimi da de for noen måneder siden hadde stor-boksen til 10 kroner ;)( da var jeg i sjokk )
    Tror nok ikke det blir noen nestegang på det gitt ..

Legg igjen en kommentar

