Jeg vil ha noen nye blogger å lese

Jeg har hatt en liten opprenskning i RSS-feeden nå, og fjernet en del blogger jeg ikke klarer, eller gidder å følge med på. 5-8 innlegg per dag med skolestillengde hver gang er ikke noe for denne frøkna, åpenbart. Jeg skal ha noe å klikke inn på i 10-minuttersavbrekkene mine, med mulighet for utvidelse om innholdet er moro!

Så derfor henvender jeg meg til dere lesere, som etter all sannsynlighet er litt blogginteresserte dere også.

Jeg liker:

  • Matblogger
  • Treningsblogger
  • (gode) Fotoblogger
  • Idrettsblogger
  • Moteblogger med et innhold annet enn «dagens outfit». (grøss)
  • Blogger med humor. Disse kan nesten handle om hva som helst, så lenge de er morsomme å lese
  • Folk som blogger fag på en forståelig måte, og igjen, så lenge det er godt skrevet kan det handle om hva som helst

Veldig personlige blogger eller blogger som kun omhandler hverdagsliv føler jeg blir mer passende for folk jeg faktisk kjenner.

Del dine favoritter i kommentarfeltet! Jeg skal ta meg en runde i bloggene også, men det kan jo være det er noe som ikke havner i linkene deres, eller hvis dere har noen personlige favoritter å trekke frem.

I et mer barnslig hjørne: Du som googlet «Tunfisk æsj» og kom inn i bloggen min. Lol på deg! :mrgreen:

13 thoughts on “Jeg vil ha noen nye blogger å lese

Legg igjen en kommentar

