Bloggaward

Fikk en award i kommentarfeltet av Thale, så jeg får vel gjøre det da.

En skal gjøre følgende:
1. skriv 7 fakta om deg selv.
2. send den videre til 7 personer,bloggere.
3. legg igjen en link til siden deres.
4. Kopier awarden til siden din.

Fakta om meg

1. Jeg har ikke spist frokost jevnlig siden jeg var 13 år gammel.

2. Jeg begynte med både tran og friidrett i en alder av 24 år.

3. Jeg er ikke spesielt flink til å lage mat, til tross for at jeg elsker mat og egentlig har veldig lyst å få det ordentlig til.

4. Jeg er veldig flink til å huske filmsitater, og musikktekster, en kunnskap som er veldig kjekk å ha når man er med på Quiz. Ikke så veldig ofte ellers.

5. Jeg føler meg aldri ferdigstudert, noe som gjør at jeg nå mens jeg er på tampen av å avslutte en mastergrad, egentlig har mest lyst å bare fortsette videre med en PhD.

6. Jeg klarer aldri å bestemme meg for en bestemt ting, som gjør at jeg ofte ender opp med å prøve absolutt alt, i frykt for å gå glipp av noe gøy 😀

7. Jeg er grusomt nerdete

Også skulle jeg sende den videre da, liksom. Men så kikket jeg rundt i bloggene og de fleste har allerede fått den. Så da tar jeg heller bare og avslutter den her, i hvertfall midlertidig, mens jeg leter etter ofre :mrgreen:

One thought on “Bloggaward

  1. Hah 😀

    Kjenner til det med å aldri bli ferdig studert. Det er jo så mye interessant å lære! (mulig jeg er arvelig belastet her – min mor har en bachelor, en master og ett medisinstudium bak seg :p + at hun har spesialisert seg to ganger innad i medisinen.) Men tenk så kjedelig det må være å bestemme seg for å være ferdig utlært etter endt utdannelse? Man er stort sett 25-30år, og skal jobbe i mange, mange, mange år fremover…

Legg igjen en kommentar

