Spørsmålsrunden

Det fascinerer meg litt hvor mange som googler diverse spørsmål. Selv om jeg pusher hele «lage festlige innlegg av googlesøk» til smertegrensen, så synes jeg det er så gøy at jeg fortsetter. Min blogg, jeg bestemmer. Ha! :mrgreen:

Så jeg tenkte, for alle dem som googlet spørsmål, at jeg faktisk skulle svare på dem også. Hvem vet? Kanskje noen andre googler det i morgen?

Hvordan gå ned i vekt ved stress?
Tja, du får ikke tid til å spise?

Hvor finner jeg gratis treningsvideoer?
Youtube er din venn. Basistrening.no har også mange videoer. Coopersguns.com er kanskje min personlige favoritt.

Spiser jeg for mye tunfisk?
Lite trolig. Om du spiser tunfisk fra boks kommer det i tillegg fra fisk som ikke er spesielt stor = lite opphopning av tungmetaller i forhold til større tunfisk. Kjør på 😉

Hva smaker fullkornsris?
Ganske godt, men med en kraftigere smak enn «vanlig» ris. Personlig foretrekker jeg villris, men det ser litt guffent ut.

Hvor mange kalorier er det i Nordfjord karbonadedeig?
ca 120 kcal per 100 gram

Hvordan gå opp 1 kg over natten?
en av disse her, og problemet er løst!

Er tunfisk godt?
Jeg synes det. Men det er ikke alle som er enige med meg. En boks koster en tier, så jeg ville vurdert å spandere det på deg hvis du er på gjerdet. Er jo en billig og fin proteinkilde.

Hvor finner jeg billige egg?
Innvandrerbutikker har ofte billige egg, coop og meny/kiwi et al. har også store økonomipakker.

4 thoughts on “Spørsmålsrunden

Legg igjen en kommentar

