Robot unicorn attack!

Jeg må dele med dere et spill som har hjemsøkt meg i helgen.

Spillet går enkelt og greit ut på at du er en robotenhjørning (!) som skal forflytte deg fra A til B, og kræsje gjennom stjerner og sørge for at enhjørningen kan bre glede og regnbuer til feene som den kræsjer i. Estetisk får dette spillet elg i solnedgang til å virke som stor kunst. Ting er rosa, camp og kitsch på en gang.

Denne sangen går på evig repeat i bakgrunnen…

Om jeg som 10åring skulle designet et spill, så ville det kanskje endt opp som dette her. Ponnier og delfiner, regnbuer og rosa bakgrunn. Det eneste som mangler er prinsessen…..

Men jeg vil faktisk likevel anbefale spillet! Det er fantastisk morsomt!
Link til spillet

Kanskje greit å advare om at jeg har mottatt en del trusler fra omgivelsene som har fått sangen på hjernen, så dere bør ta det i hodetelefoner eller sørge for å være alene :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

