Startvansker del II

Bloggkanona slår til igjen :mrgreen:

Jeg sliter fortsatt med starten. Den er treig. Riktignok er den blitt raskere siden sist (og det er jo et skritt i riktig retning) men likevel så treg at jeg er betydelig tregere ut fra startblokk enn fra stående start. Og det er, uansett hvordan man vrir og vender på det, litt bakvendt 😉

Ellers var faktisk løpetreningen en stor suksess. Fikk ny treningspers både på 60 meter og 200 meter, som tross alt lover godt. Siden jeg har kuttet litt matmessig for å presse ned vekten en halvkilo++ før konkurransen, merket jeg veldig godt mangelen på karbohydrater da jeg løp 200 meter. Det blir spennende å se hvordan det føles i konkurransen, når jeg både har mat og adrenalin i systemet.
Jeg er litt nervøs, men gleder meg litt også. Det blir nok siste konkurranse for meg på en stund, så det skal bli spennende å se hvordan det går.

2 thoughts on “Startvansker del II

Legg igjen en kommentar

