Push up fail

Filmet dette her for et par dager siden, og kom hjem og innså at Silje Mariela hadde gjort akkurat det samme (bare ordentlig) men har ikke somlet meg til å redigere videoen før nå. Teknikken var fæl på første og verre på andre, men hele avslutningen gjør det hele verdt det synes jeg. Frustrasjonen er til å ta og føle på.

Svai i korsryggen og i det hele tatt, hoho 😀 Nuvel, herfra kan det bare bli bedre! Første mål er å få inn i hvertfall 2-3 ordentlige reps (helst 5) i redcorden, når vi er oppe i 10 stykk, da snakker vi 😉

12 thoughts on “Push up fail

  1. Åh, du er vel god! For en fantastisk video!!! Haha!

    Kan trøste deg med at svai i ryggen er veldig individuelt. Jeg syns teknikken her ser helt fin ut, og jeg får selv også mer svai enn mange andre fordi ryggen bare er sånn.

  2. Det skuffede øyeblikk. Jeg føler SÅ med deg.. Når man bare vil bli liggende! Fikk fnist så vidt det var også, jeg syns det er tøft å legge ut fail-videoer. Min sperre for å legge ut sånt er alt for høy. Tror jeg skal la selvironien komme og hilse på litt oftere. I alle fall i etterkant av nederlaget 😉

    Snart går både 3-4-5-6 reps lett som ingenting!!

  3. haha, herlig slutt 😀 Du kan trøste deg med at du nok klarer flere enn meg, har ikke turt å forsøke engang 😉

  4. Charlotte: Jeg er egentlig ganske «rett» i kroppen ellers, så her er det nok dessverre hoften som senkes for mye ned 😉 Men det er helt rett som du sier, store individuelle forskjeller.

    Tone: Jepp, jeg føler igrunn ikke jeg har så veldig mye å tape på det. For å være helt ærlig var jeg vel mentalt forberedt på at det muligens ble en fail-video da jeg startet å filme også, selv om jeg håpet på mirakler :mrgreen:

    Lilletiger: Jepp, det sukket på slutten oppdaget jeg faktisk først da jeg skulle se gjennom videoen igjen, og da tenkte jeg det var lurt å bare legge den til en gang til, om noen skulle ha gått glipp av den første gangen 😉

    Hanne: Takk :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

