Fantastisk humør

Selv om avisene mener at våren ikke skal komme heeeelt ennå, så nyter jeg bare veier og sol som det faktisk er varme i i fulle drag om dagen…. Bare småting som at det er lyst når jeg går hjem fra jobb (selv om det er sent) har så enormt mye å si på hvordan man føler seg! Selv det å gå til jobb klokken åtte om morgenen er en fortryllende aktivitet om dagen, og jeg er et utpreget B-menneske, så lyset har definitivt mye å si.. Jeg har riktignok aldri vært noe utpreget vinterdyr, men nå kjenner jeg veldig godt at våren har vært savnet.

Snart blir det ut i jakke uten for og ballerinasko, hurra! :mrgreen:

*drømmer om sommeren*

*ignorerer bikinisesongen som nærmer seg*

3 thoughts on “Fantastisk humør

  1. Haha. Jeg gleder meg også til sommeren, men kjenner at jeg får hele bikinisesong-greia langt opp i halsen om jeg dveler for lenge ved det. For meg blir det en sommer preget av jobbing (praksis), men man kan jo ikke snike seg helt unna bikinien heller..? 😕

    Det er i hvertfall FANTASTISK deilig at det endelig er lyst når jeg står opp om morgenen. Godt å slippe å bli søvnig på toget til skolen, og herlig at å få nyte sola litt også de dagene man slutter sent… 🙂

Legg igjen en kommentar

