Har du hørt historien om de tre små fisk?

For de av dere som ikke hadde mulighet til å handle på 40%salget på Findus forrige gang, eventuelt fremdeles har plass i fryseren, kjører Coop Mega en kampanje på frossenvarer fra Findus. Riktignok ikke wokgrønnsaker denne gangen, men alt av fisk og skalldyr (inkludert scampi og kamskjell!)

Løp og kjøp!
Fisk er sunt, året rundt!
Ikke vær dorsk, kjøp en torsk!
Ta med en laks, hvis du har flaks!

(okei, jeg leser ikke verdens mest interessante pensum nå, jeg skal innrømme det)

Og nå fikk jeg lyst å lage torsk med lune poteter og salte mandler fra denneoppskriften!

5 thoughts on “Har du hørt historien om de tre små fisk?

    • Jeg har ingen Kiwier i nærheten av der jeg bor, så det blir stort sett dårlig med akkurat det. Men det er definitivt en del bra der også iblant!

  1. Kanskje jeg skulle passe på å få litt mer fisk igjen da. Har fortsatt masse igjen etter ICA sin kampanje, men det er egentlig en veldig fin vane å kunne ha fisk 2-3 ganger i uka. 🙂 Mye enklere når man faktisk har fryseren full av fiskeprodukter.

    • Jepp, jo lettere tilgjengelig, jo bedre er det! Selv er jeg veldig svak for både Gourmet torsk og steinbit. Kjempeenkelt å tilberede er det jo også!

Legg igjen en kommentar

