Hyttekos

Jeg har savnet hytten masse i vinter, mye på grunn av at jeg har vært med på hyttetur til andre sine hytter rundt omkring. Da er det godt å endelig komme til ”sin egen” i påsken. Været var alldeles upåklagelig da jeg kom opp, så jeg gikk meg en liten runde på et par km for å lufte meg etter togturen (som trolig var med et togsett fra 70-tallet 😉 ) Jeg er litt spent på hva teknikktreningen på ski i vinter evt vil gi seg utslag i, om noe. Jeg hadde jo store planer om å pulslogge litt mens jeg var her oppe, men å pakke pulsbelte uten pulsklokke hjelper dessverre fint lite (i tillegg klarte jeg å pakke 1 hanske og hadde solbriller kommet i to deler ville jeg bare husket halvparten av de også).

Hytten har ikke TV-signaler etter at det utelukkende ble digitalt, så jeg har tatt med litt underholdning også. I tillegg blir det vel litt radio og et gjensyn med Tazte Priv, som har fikk plass på iPoden før jeg dro.

2 thoughts on “Hyttekos

  1. Det er ganske tøft med halv solbrille da.. Blir nesten som den moten som nå regjerer der jenter (og gutter?) går uten glass i brillene bare fordi rammen er så kul :p.

    Ha en herlig påskeferie på hytten 🙂

Legg igjen en kommentar

