Det var vår, ja

I går hadde jeg en aldri så liten ahaopplevelse. Klokken var rundt seks, og jeg hadde etter en lang dag på kontoret og stirring i PC-skjerm gått for å trene. Mandagseffekten var der for fullt, og det var tett med folk, og tett luft også, forsåvidt.

Så var det akkurat som om en liten stemme i hodet mitt sa:
Kristin, seriøst, hva feiler det deg? Nå har du gått og gnålt deg gjennom hele vinteren, og når våren kommer tilbringer du den i et svett treningsstudio! Som sagt så gjort. Så det ble tur i stedet 😉 Forøvrig den korteste styrkeøkten min noensinne, på hele 7 minutter. Men jeg prøvde chins i redcord. Det var ganske moro. Og tungt.

Nå må det bare komme blader på trærne og litt grønt gress også, så er jeg helt fornøyd. Gleder meg til å sitte her og sole meg i lesepausene i mai 🙂

I morgen er det Metallica :mrgreen:

2 thoughts on “Det var vår, ja

  1. Oi! Jeg hadde akkurat den samme opplevelsen! Nydelig vær, så jeg tenkte, kjipt å trene på gymmen i dag, synd man ikke kan trene ute heller, skulle ønske det fantes noen fysiske uteaktiviteter.

    Hjelpes! *Dunke hodet i bordet*

Legg igjen en kommentar

