250 innlegg O.o

Nå har jo denne bloggen levd i nesten to år, men likevel skvatt jeg litt da jeg så antall innlegg som var oppramset. Det er om ikke annet veldig gøy å se utviklingen!

Westside for skinny bastards var mitt første møte med styrkeløftsrettet trening, i et systematisk program. Det tok ikke veldig lang tid før jeg var virkelig bitt av løftebasillen 😉 Mine første spesifikke mål var rimelig forsiktige. Men jeg jobbet det man kan kalle «sporadisk systematisk» mot dem, og da det ble trening sammen med Eirik Sandvik, gikk det ganske fort. Mål som 50 kg i benken, tresifret i markløft og chins kom ganske fort. Sheiko hadde jeg også en runde med, og jeg tror aldri jeg har hatt så vondt og vært så sliten fire uker sammenhengende noen gang. Men benken ble bra, til slutt.

Jeg fikk også tid til å provosere meg over Elixias bikinikampanje. Jeg provoserte meg også over kyllingproduksjonen. Ellers har jeg vært ganske blid. Ca sånn. Bare mindre rød.

Jeg prøvde å bade med alle klærne på.. Min kampanje for å finne ut hva som hadde skjedd med den fantastiske serien Guido and Luigi bar også frukter. Jeg fikk nemlig en eksklusiv stripe til bloggen min :mrgreen:

Jeg hadde også store planer om å løpe både Holmenkollstafett og Oslo maraton, men et vondt kne satt en effektiv stopper for det 😦 . Jeg hadde også store planer om å prøve nye og spennende ting. Så store planer at jeg lagde en kategori som het «Kristin prøver nye og spennende ting». Til nå har det bare blitt Pilates og Friidrett og jeg ble bitt av piggskobasillen. Jeg deltok til og med på et par stevner. I det siste har det vært mye løfting og lite løping, men det skal botes på.

Jeg har ikke vært så stor på filmingen, men litt har det nå blitt. En snutt med markløft og knebøy hos Eirik (og når jeg tenker meg om så må jeg trene mer boksbøy, den er dårlig for tiden), og 60 kilo i benken er jo gjerne også noe som må dokumenteres.

I mars ble jeg styrkeløfter «på ordentlig». Tok kontakt med Oslo Styrkeløftklubb, kom på trening og hilste på masse hyggelige mennesker, og før jeg visste ordet av det, var jeg på jentesamling på Toppidrettssenteret, ikledd benkskjorte sammen med andre flotte, sterke jenter 🙂

Sånn mamma og pappa. Dere klagde over at bloggen var så lang, nå slipper dere å lese hele 😉

3 thoughts on “250 innlegg O.o

  1. Gratulerer med 250 innlegg, oppnådde mål og egen tegneseriestripe! Veldig morsomt å lese om utviklingen på bloggen din og hva du har gjort sånn etter hvert. Lo litt av den chinskommentaren må enten bli sterk eller tynn. 😆 Men det er en av de tingene jeg liker så godt med det du skriver; du tar ting så på kornet!

    Nei nå må vi jammen se til å møtes snart! 😉

  2. Grattis!!

    Hyggelig gjort å gi foreldrene dine en oppsummering også. 😀

    Bloggen din er helt genial så det er bare å fortsette. Jeg husket ikke at sterke du hadde som mål å ta 50 kilo i benken. Det er der jeg er nå selv, så da er det håp for alle.

    Keep it up! Stor klem!

Legg igjen en kommentar

