80 – 57.5 – 105

Knebøy

Gikk opp til 80 kg. Hadde egentlig tenkt 85 også, men droppet det på grunn av suboptimal teknikk på vei ned og avbrøt løftet. I det minste ikke blitt svakere 😉
(Ja, jeg vet den er grunn)

Benkpress

Hadde egentlig tenkt å smelle opp 60 i dag også, men skjebnen ville det annerledes. I stedet ble det en bom på 60, men et rimelig uproblematisk løft på 57.5.

Markløft
Dagens første pers! :mrgreen:

90 kg føltes som luft og fløy opp. Jeg ble derfor giret, og fortsatte på 100

Fortsatt rimelig lett og greit, og ble derfor hypp på å prøve 105, som også er (ca) 1.5 ganger kroppsvekt. Nærmere det enn 110 i hvertfall :mrgreen:

Treigt og jævlig, men se så blid på toppen!!

Tusen takk til Tone for super heiing og filming og hyggelig selskap på trening! (og ikke minst lån av belte 😉 )

22 thoughts on “80 – 57.5 – 105

  1. Jippiii! Markepers markepers markepers!!!!! 😀 Kjempehyggelig økt og selskap i dag. Etter en skikkelig slitsom ettermiddag og total utflating i senga her hjemme ble det en super avslutning på dagen!

  2. Benken gikk jo kjapt og greit opp, da! 🙂 Det blir minst tangering neste gang! Grattis med markpers!!! 😀 Grisesterka!!

    • Takk takk! Ja 57.5 var lett og fint så tangering burde i hvertfall være innenfor rekkevidde. Tilstrekkelig oppsyking og liknende også er nok lurt.

  3. Knallbra! Spesielt fin mark! Med med den buksa der blir det jo i bestefall suboptimalt 🙂
    I bøy vil jeg tro du har litt å hente på å få knærne mer ut og brystet mer opp? Litt vanskelig å si utifra klippet ja, men syntes det ser ut som både knær og rygg kommer litt for mye frempå?
    Ser for meg at du kan ha utbytte av eksentrisk benktrening, samt trening med stopp da du er litt ustødig, men vekta gikk jo alikavel lett opp på 57,5!
    (Skjønner at det gjerne skranter litt på tunge løft altså)
    Nå hørtes jeg kanskje bare grinete ut, men det er ikke meningen altså! hehe

    • Med buksen? Tenker du fordi den er løs da eller? Jeg bare spør fordi jeg lurer, egentlig….

      Overhodet ikke grinete 😉 Jeg vet at bøyteknikken er under pari, og det er noe jeg jobber rimelig aktivt med.

      Ikke noe galt med konstruktiv kritikk 😉

  4. Ja, av med buksa av med buksa! haha…
    Ja nei tenker på at den er løs ja…eller ser jeg feil når jeg ser en sånn løs joggebukse? Negativt fordi den er i veien og at stanga fort henger seg opp i den! I markdrakt med talkum på låra så vil 110 gli opp som ingenting! 😀

    Godt det ble oppfattet slik 🙂

  5. Tusen takk alle sammen, snille dere ❤

    Det er gøy å filme og styre når man får masse hyggelig respons etterpå! :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

