Dagen før dagen

Med litt sykdomsgruff i kroppen har ambisjonene for morgendagen blitt noe nedjustert. Jeg kommer til å løfte så bra jeg overhodet kan, så får vi se hvor lenge kroppen er med på dansen 😉 Flere venninner stiller som heiagjeng, og det kommer en god gjeng med både hjelpere og løftere fra klubben, så jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Jeg har uansett hatt et bra stevne nå i høst, så uansett har jeg vært veldig fornøyd med oppkjøringen. Får ta det som en leksjon i at man ikke kan planlegge alt alltid, og man har rett og slett ikke full kontroll over hva som skjer til enhver tid 😉 Sånn er livet, kan ikke grave seg ned av den grunn :mrgreen:

Bagen er pakket, jeg blir hentet så tidlig i morgen at jeg grøsser nesten av tanken, men nå er jeg klar. I morgen skal det løftes.

æææææ :mrgreen:

6 thoughts on “Dagen før dagen

Legg igjen en kommentar

