Noen bilder og filmer fra jentesamlingen i helgen!

Ble litt sumo-eksperimenterting og benkpress med skjorte, svært fornøyd jevnt over. Liker godt disse samlingene, sosiale og lærerike 🙂


Sumo var betraktelig enklere enn klassisk mark. Så jeg lurer meg på om jeg ikke er blitt en sumoløfter…

Noen av bildene har jeg tatt selv, de andre er fra Oslo Styrkeløftklubb sine hjemmesider.

2 x søte OSK-jenter!

Benkpresskjorten dras på plass

Skjortebenk

Med benkskjorten kommer også «tigerstripene» :mrgreen:

Tutta benker.

Sumomark

5 thoughts on “Noen bilder og filmer fra jentesamlingen i helgen!

  1. Hvis du ser litt ut i videoen (på 110 kgs løftet) så står jeg med veldig bred beinstilling i forhold til i vanlig markløft. Dette gir kortere løftebane (blant annet) og er fint for oss med lange rygger, lange lårbein og korte legger :mrgreen: Forhåpentligvis betyr det mer kilo etter hvert!

  2. Nei, jeg trener vanligvis på klubblokalene våre på Bjølsen. Det kan riktignok være at jeg skaffer meg et medlemsskap der over nyttår. Er et flott treningssenter med en fin atmosfære 🙂

Legg igjen en kommentar

