By popular demand

Her kommer årets ønskeliste!

Mastergrad

Håndklær og sengetøy (ja, faktisk!)

Curly hipster fra Kari Traa. Funker i alle farger

En ordentlig, allround kokkekniv

Butterfly (Kari Traa) Enten i svart, rosa eller lilla

iPod touch/shuffle (rosa)

Converse Chuck Taylor. Røde eller sorte 🙂 str 39

Hårføner. Av typen ålreit (seriøst, jeg vet ingenting om hårfønere)

Jåleting som jeg burde hatt, men som jeg ikke vet at jeg ønsker meg.

Og sikkert noe mer når jeg finner det for godt å redigere innlegget mitt 🙂

6 thoughts on “By popular demand

  1. Du kan få handklær av meg.. fikk til jul i fjor, fortsatt ubrukt…

    PS: den lilla der fant veien i min handlepose på XXL forrige uke da de hadde 40% på KariTraa.. Så jeg skjønner godt du ønsker ja..tihihi

    Sånne jåleting jeg vet jeg burde hatt har jeg alltid på listen også…..Og det er en sikker vinner, for alle synes jo jeg bør pyntes mer..hahaha!

    Ha en super førjulstid.. Den masteroppgaven kommer garantert innpakket i glanspapir når tiden er inne 🙂

Legg igjen en kommentar

