Dette er også verdt en halvtime av livet ditt

Take my word for it.

10 thoughts on “Dette er også verdt en halvtime av livet ditt

  1. Hei søte du! Da kan man vel komme med en request, hvis du endelig har mer tid men ingenting å komme med? Jeg ramlet over en gammel post her med treningsreferat og det er det lenge siden vi har fått. Du tok nemlig 60 kilo nedtrekk som om det var ingenting og da tenker jeg at nåååå, som du er skikkelig styrkeløfter må du jo være eeeeenda sterkere! 😛

    Kan du ikke legge ut et treningsreferat? Jeg husker ikke hva det heter lenger så lenge er det siden, heter det referat? Hm.

    Ha en fin kveld! (Jeg sitter barnevakt og har i alle fall alt for mye tid…)

  2. Allright!!

    Klart du logger. 😉 Det så bra ut. SKIKKELIG seriøst. Jeg skal bruke det når jeg trenger inspirasjon. 😛

    Som jeg sa hos Hilde så blir jeg nok mest en groupie på torsdag, men jeg gleder meg til å endelig hilse på.

Legg igjen en kommentar

