Ufattelig

I dag skjedde det verste som kunne skje. Utrolig nok slapp jeg unna med overfladiske skader, til tross for at jeg var rett ved der det smalt.

Jeg håper alle har fått tak i de de er glade i, og må bare takke både de fantastiske menneskene jeg har møtt på i dag, både kjente og fremmede, og alle vennene mine som stilte opp på pletten så jeg ikke måtte være alene.

Jeg prøver å ikke overdrive bruken av disse men i dag er den på sin plass.

———
EDIT: I løpet av få nattetimer er antallet drepte på økt fra 17 til 87. Tanker og kondolanser går til alle dem som har vært rammet av dette, det blir bare vanskeligere og vanskeligere å forstå.

9 thoughts on “Ufattelig

  1. Takk og pris at du har det bra! Dette er så sykt uvirkelig og jeg føler meg så naiv som trodde at slikt ikke kan skje i «lille Norge».
    håper alt er vel med deg, selv om det ikke kan ha vært noe fint å være der det skjedde. klem!

  2. Jeg skjønte på Facebook at du var svært nære eksplosjonen i går, men ikke hvor nære. Jeg mangler ord liksom, men godt å høre at du har det bra. Sender en stor klem til deg.

  3. Nå ble jeg glad Kristin, at du var i livet. Kom til å tenke på at du faktisk jobber i departementet igår, og måtte inn å titte her nå. Sender deg styrke i en tid som er tøff for oss alle, så jeg kan nok ikke forestille meg hvordan du må ha det nå, som har vært midt oppe i det hele.

    Heidi

Legg igjen en kommentar

