Ønskeliste bursdag 2011

By popular demand.

Ting jeg kommer til å like, men ikke har vett nok til å ønske meg
Gøye filmer fra 2008 og utover (sluttet å kjøpe filmer omtrent da)
Lange tights, gjerne fra Nike eller Adidas, siden jeg har drept 3-4 i det siste. Str M

Kjøkkenstuff, fra hva mangler du på ditt kjøkken-listen som jeg hadde for en tid tilbake
* Silikon-former, for eksempel muffinsformer og kakeformer
* En stor ildfast form med lokk (Dutch Oven)
* Stor øse
* Liten øse
* Sikt
* Moser
* Juliennejern
* Te-kjele
* Te-kanne
* Knivsliper
* Kjøkkenvekt
* Håndmikser
* Presskannne/minikaffetrakt som kan trakte rett i koppen eller noe annet gøy
* Kaffekvern

Vin!
Og sikkert noe greier jeg ønsket meg til jul også! søk på «ønskeliste»

Og Silje, den Fire-neglelakken vi snakket om, den kjøpte jeg forrige gang jeg var ute og reiste 😀

11 thoughts on “Ønskeliste bursdag 2011

  1. Jeg syns du skal ha fest! Og et lista bør limes inn i et google-dokument som alle kan redigere, og da kan vi gå inn og krysse av hva vi har kjøpt, så du ikke får dobbelt opp. Var ikke det en god idé???

    • Haha! Bursdag med interaktiv ønskeliste? Genialt :mrgreen:

      Vet ikke om det blir noe særlig feiring i Oslo enda. Fortsatt litt i tenkeboksen 😉

  2. A Dutch oven is a slang term for pulling a cover over someone’s head while in bed and farting, thereby creating an area of foul-odored air in an enclosed space that must be inhaled.

    • Ja. Men det kommer altså fra navnet på en kjele. På samme måte som at å rope på elgen ikke er opphavet til navnet på en elg. Og : æsj, haha :S

Legg igjen en kommentar

