Sydnorsk 2011

En liten rapport fra Sydnorsk 2011 😀 Endte opp med 1.plass, pers i benkpress og pers totalt! Hurra!

Knebøy
132,5 kg – godkjent 3-0
137,5 kg – godkjent 3-0 og lett
142,5 kg – underkjent

Under oppvarmingen merket jeg at regionskampen fremdeles satt litt igjen i ryggen. Ikke spesielt godt å stive av ryggen. Gikk mye bedre så fort drakten kom på, og hadde et par OK oppvarmingsløft. Førsteløftet var litt grisete teknisk, det neste var bra, og på det siste så fikk jeg bare for meg på vei ned at jeg ikke kom til å greie det, spotterne kom ikke til å klare å hjelpe meg og alt kom til å gå galt, så jeg snudde for tidlig og fikk underkjent. Jeg må slutte å tenke når jeg løfter 😛

Drakten krøllet seg sykt på låret, så på sisteløftet gjorde det så vondt at jeg ikke helt skjønte hvor jeg var, og låret er fint og blått. Jeg kjenner at det er litt deilig at det er lenge til den drakten skal på igjen 😉

Benkpress
Finfin oppvarming! Skjorten satt helt perfekt og hadde veldig god følelse før første løft.

67,5 kg – godkjent 3-0
72,5 kg – godkjent 3-0
75 kg – godkjent 3-0 [B]PERS [/B]

Alt klaffet 😀 Superdupert!

Markløft
137,5 kg – godkjent 3-0
147,5 kg – godkjent 3-0 men tungt
150 kg – underkjent

Stevnet dro veldig ut i går. Å være opplagt og skjerpet i 4 timer i strekk tar på 😛 Det var rett og slett ikke nok krefter igjen på siste løften, men sånn går det iblant. Styrken er der, så jeg tar ikke det så tungt!

Alt ble filmet, så det kommer film senere 🙂

——

Konklusjonen er at jeg er superfornøyd. Å få inn en liten pers og to gode stevner etter en treningsperiode der jeg hadde 3 uker uten trening, ørti netter med svært lite søvn og dårlige treninger, lover dette veldig godt til hvor god formen kommer til å bli fremover. Nå gleder jeg meg til en lang mengdetreningsperiode, og ikke minst en kjempepers på Regionsmesterskapet i 2012 😀

8 thoughts on “Sydnorsk 2011

  1. Gratulerer så mye Kristin!! Flotte løft, til tross for langt stevne, varmt oppvarmingsrom og regionskampen kun knappe 2 uker sia 🙂 Herlig å løfte sammen med deg og de andre jentene 🙂

Legg igjen en kommentar

