Bilder fra turen og kalenderluke 10 :)

På plass i Bergen etter en flott uke i sol og varme. Sitter hjemme og fryser under tre lag med ull, men ovnen begynner å varme greit etter hvert. Jeg tenkte jeg skulle dele litt bilder fra turen med dere. Som vanlig har jeg knipset helt random ting.

Jeg ble servert LCHF-salat (som jeg spiste av før jeg tok bilde av den)

Jeg fant kosebamser for dem som vil gi ungene sine mareritt

Jeg løftet

Jeg trimmet tysken min med billige treningsblader (som faktisk var gode, mer kommer!)

Jeg kappkjørte med fly

Selges til høystbydende 😉

I tillegg møtte jeg en liten fugl da vi satt og ventet på flyet ute på takterrassen på flyplassen. Den så sulten ut, så jeg ga den litt chips. Da ga den meg dette blikket. Om det ikke er det nærmeste man noensinne har kommet en real-life ond disneyfigur, så vet ikke jeg. Jeg måtte faktisk legge captions på den også 😛

I dagens kalenderluke ligger en annen tegnet blogg.

Den heter Hyperbole and a half som er både trist og gøy på samme tid. Mest gøy (selv om det første innlegget er litt trist så er det trist-fint på en måte*).

*Haha, på en måte. Jeg ser LIKSen rase foran øynene mine….

3 thoughts on “Bilder fra turen og kalenderluke 10 :)

Legg igjen en kommentar

