INGEN bryr seg om lunsjen din

Se videoen under og forestill deg følgende samtale rundt et lunsjbord.

Uvitende offer: «Ja så hei, ja hva spiser du på da?»
Illsint lunsjer/pingvin: «HVORFOR I HELVETE LEGGER DU DEG OPP I HVA JEG SPISER BARE FORDI JEG POSTER BILDER AV DIETTEN MIN FIRE ULIKE STEDER PÅ INTERNETT OG IKKE HAR SNAKKET OM ANNET ENN KOSTHOLD OG TRENING SIDEN 2008 OG HATERS GONNA HATE OG DU ER BARE SJALU PÅ KESAMBOKSEN MIN!!!!111

Helt seriøst. INGEN bryr seg om hva du spiser til lunsj, de prøver å få samtalen i gang. Makan.

10 thoughts on “INGEN bryr seg om lunsjen din

  1. Hahahaha! Fantastisk innlegg! Du har det med å skrive det jeg tenker. «Skinny is the new skinny» var også en fryd å lese. Disse bør publiseres på Fitnessbloggen og lignenede forum.

      • Ja, det beste var jo alle nivåene du fikk med (den er generelt flernivå-vitser som er de beste)^^ Haters gonna hate er jo det nye svart, folk er på diett året rundt og facebook-wallen min hadde bestått utelukkende av sær mat, hadde det ikke vært for en fin «hide all from this one»-funksjon. Og ja, sjalu på kesamboksen:D Hahaha, nå ler jeg av den på nytt.

Legg igjen en kommentar

