Godt nytt år!

Jeg stengte bloggen, med ambisjoner om å rydde i den. Gikk med det som de fleste andre ryddeprosjekter. Da ble visst bloggen åpnet igjen likevel.

Så her er årets nyttårsforsetter.

  1. Slutte med mental selvskading (les: lese hjernedøde fitnessblogger som gjør meg sint og lei meg på en gang)
  2. Lese mer bøker
  3. Bruke tiden på internett enten til å hjelpe folk eller i det minste gjøre dem litt gladere. Eneste unntak er løfteskryting selvsagt. Kan ikke bli asket heller.
  4. Få meg lappen. There, I said it.
  5. Få meg leilighet.
  6. Besøke venner i andre byer oftere, og plage dem i samme by oftere også
  7. Og selvsagt, løfte 400 kg

Nu kjør vi.

Og til alle dere treningsvenner der ute: Dere er best.

5 thoughts on “Godt nytt år!

  1. livet mitt ble adskillig bedre etter at jeg begynte å spare fitnessblogger til lørdager.. etter en stund merket jeg hvor tåpelige de fleste av dem er, så nå er det kun du og lilo som sjekkes^^ resten får fb stå for.
    Alt det beste for det nye året! 🙂

Legg igjen en kommentar

