2013

Droppet årsoppsummeringen på Facebook, så tar den heller her.

Hadde en del ambisiøse planer for 2013. I beste bloggånd fikk jeg ikke gjort alt, men fikk gjort ganske mye! Lappen kom aldri (men noe skal man gjøre i 2014 også), men leiligheten ble kjøpt, overtatt, pusset opp og møblert. Det var stas. Nesten alle møblene er montert også. Også fint prosjekt for 2014. Tilbrakte mye tid med fine mennesker, både i og utenfor Oslo, og har til og med et sted de kan komme på besøk også. Styrkeløftklubben min mistet lokalene sine og fikk et nytt, heldigvis rett over gaten fra der vi var før. Kan bli for mye endring på et år også.

Treningsmessig var 2013 en selsom affære, preget av mye vondt, dårlig tid, lange dager på jobb og reising. Nå føles kroppen bedre, og forhåpentligvis blir det mange oppturer i 2014.

Jeg innså at ikke bare var festen på treningsinternett for lengst over, lyset hadde kommet på og folk var begynt å bli kvalme og kranglete i taxikøen. Kuttet brutalt ned, noe som føltes både godt og riktig. Trener fortsatt, men mer tid på gymmet og mindre tid på treningsinternett er bra for både hjernen og blodtrykket, og det er også det å droppe blogger som man bare leser fordi man også leste dem forrige uke.

Tvangstekstproduksjon skal bli et av 2014s prosjekter, så forhåpentligvis vil bloggen støve mindre ned i tiden fremover. For at det skal bli litt enklere (ev. vanskeligere) skal jeg prøve å holde meg under 300 ord. Å fatte seg i korthet er visstnok også bra, i blant. Kanskje jeg til og med kan sprite opp med bilder, eller festlige skjermdumper.

Godt nytt år folkens!

PS:

Må også tipse om en ny favoritt: http://spraakraadblaagg.wordpress.com

3 thoughts on “2013

  1. Ja til flere tvangstekster! Og tenk, nå leser jeg kun én blogg. (Jeg kan opplyse om at siste setning strider med Gödels teorem, da den er både innad konsistent og komplett. (-> det er kun din blogg jeg leser.))

  2. herreminhatt (siden du er like glad i skriveleifer som meg….) – hvorfor har jeg ikke oppdaget bloggen din før nå?! Nå har du i alle fall skaffet deg en ny, fast leser. 😉

Legg igjen en kommentar

